Friday, July 28, 2006

最近的近况 -- 七月的更新

好耐冇update個blog. 不是因為忙﹐只不過是惰懶了小小。可能因為天氣熱﹐唔想郁。 唔知我香港的朋友有冇掛住我既消息。 我近排要返通宵班﹐所以日夜時間顛倒﹐所以日間的反應比平日慢小小﹐徐些之外一切正常。近日電視又播"神鵰俠侶",令到我心思思再拿出本書再生一次. 不過今次大陸拍得不錯,看得出製作費不少,D實景又靚,又多特技效果.

上次抄CSI套"法證先鋒"都幾好,制作都算認真,還算不錯. 講講下好以只是講電視劇,但是講真我都幾鐘意睇電視,因為唔使用腦碼.

上星期過百度華氏真是好難過,我不停飲冰水先至可以解下暑,唔知香港個邊熱唔熱,我諗都應該幾熱. 我遲D都諗住番香港行下,不過而家D機票好貴. 都要等過左暑假個旺季先番, 同埋番去換番個身份證先. 報到住咁多先,因為打中文真是很累. 又要諗下個字點寫,又要諗下個碼點,真是用了好多腦力.

3 comments:

Anonymous said...

What? I don't get it. What are you trying to say?

Anonymous said...

Like to read your chinese blog. Even there were wrong chinese words, but very good still remember chinese codes ar!
Recent TVB dramas are not good bor.
Donna

Tenant at Apt. 2310 said...

Thanks for the comment regarding the wrong words.... coz it is harder to write as the cantonese speaking words.....