Monday, May 15, 2006

今日想打中文

好耐無打文﹐用了很長時間才打了幾隻字。以前學打的時候都打得幾快﹐現在就差得遠﹐仲要唔記好多字點打﹐恐怕要練番一排先會打得快D。仲有D唔記得咁多中文字點寫﹐希望可以越打越快。

用中文報告下最近的近况先
上星期日母親節﹐我淨係去返工。但是星期六就上左Portland去探我的袓母﹐同屋企人去食飯。因為早去及訂了位﹐才不用在酒樓外呆等。食完飯我的亞姑們又話要落場打幾圈﹐好彩我第三個亞叔出現救左我﹐我先至唔洗陪打足四圈。因為次次同佢地打都俾佢地的聲浪令到我頭痛。好啦﹐打到這裏為至﹐因為實在用了太多時間先打好一段中文﹐或許下次再練下先。

4 comments:

Tenant at Apt. 2310 said...

anyways, it looks fine when I typed it in but some how some words went missing when I post it. I guess the computer OS is not a chinese version makes a different. Hopefully you guys can read it alright!

Anonymous said...

妳打中文字,使我睇得好有親切感哩!
我打倉頡都打得唔快0架,(但已比起F.6學時快了)。妳咁多年(10年?)冇打開中文,已打得好叻喇,繼續打吧。我喜歡睇嘛,嘻嘻…
Donna

BoringFish said...

Teach me ?! Please! It would be nice to know how.

Anonymous said...

最近有個匿名者不停在此留下言,讚美它及追問妳如何製出這個好網誌。妳認識他/她嗎?
如妳打中文字,他/她便懂看了,哈哈~
Donna